- Sprememba celostne podobe blagovne znamke spletne igralnice
- Izboljšanje izkušnje uporabnikov
- Hitre izboljšave in boljši poslovni rezultati
Vsako podjetje, ki se s svojimi strankami povezuje prek spletne strani in utemelji svoj sistem za upravljanje vsebin in kampanje za spodbujanje prodaje na spletni strani in zaledni rešitvi, se zaveda, da lahko samo najboljša in privlačna uporabniška izkušnja zagotovi potrebne rezultate. Spletne igralnice so eden najbolj izpostavljenih in ranljivih akterjev s tem poslovnim modelom.
Stranka je od podjetja Ineor zahtevala, da popolnoma spremeni celostno podobo blagovne znamke in preoblikuje njihove različne produkte, da bi s tem spodbudili rast in izboljšali ključne kazalnike uspešnosti.
Ineor z uporabo drugačnih ogrodij in novih tehnologij za popolnoma optimiral podobo in delovanje prve izbrane blagovne znamke. S posodobitvijo grafičnih vmesnikov, izboljšano uporabniško izkušnjo in ponovno vzpostavitvijo manjkajočih funkcionalnosti po meri, kot so upravljanje kampanj, programi zvestobe in druge potrebne storitve, je naša stranka takoj opazila poslovne izboljšave pri vseh ključnih kazalnikih uspešnosti. Z našo majhno in zelo učinkovito prizadevno ekipo je Ineor v kratkem času postavil tehnično in prodajno rešitev ter vzpostavil IT platformno osnovo za prihodnje nujne spremembe. Vsako nadaljnje preoblikovanje drugih produktov je zahtevalo vedno manj časa.
Prenova blagovne znamke je našim kupcem zagotovila priljubljenost vseh produktov in jim zagotovila prihodnjo rast.
Po tej uspešni izvedbi in zadovoljni stranki je Ineor izvedel več kot ducat primerov (vključno z največjimi svetovnimi blagovnimi znamkami) preoblikovanja blagovne znamke in zasnove spletnih igralnic.